Використання в роботі онлайн-інструментів для організації цікавих практичних робіт:
Кросенс-
сучасна головоломка для активізації пізнавальної діяльності школярів https://drive.google.com/drive/my-drive
Хмарки слів-
це візуальне відтворення списку слів, категорій, міток чи ярликів на єдиному спільному зображенні.
Word Art – багатофункціональний англомовний сервіс для створення хмар слів https://drive.google.com/drive/my-drive
Генератори - помічники вчителя
Генератор анаграмhttps://childdevelop.com.ua/generator/letters/anagram.html
Створюємо пазли
Генератор пазлів https://www.jigsawplanet.com/?rc=signin&ret=%2F%3Frc%3Dcreatepuzzle%26ret%3D%252F%253Frc%253Dplay%2526pid%253D3f39312b9ea7
2019-2020 н.р.
Завдання І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики
для учнів 6 класу
1. Відновіть ребус КОКА+ КОЛА = ВОДА (однаковим буквам відповідають однакові цифри, різним буквам - різні цифри).
|
7б
| ||||||||||
2.
|
7б
| ||||||||||
3.
|
На алеї від будинку до озера росте 17 дерев. Юрко, ідучи з дому до озера, відмітив крейдою перше дерево, а потім кожне друге дерево. На зворотному шляху до будинку він знову відмітив перше дерево (від озера), а потім кожне третє дерево. Скільки дерев залишилось невідміченими?
|
7б
| |||||||||
4.
|
Чи ділиться на 6 число 102017+2016? Відповідь обґрунтуйте
|
7б
| |||||||||
5.
|
Фігури 1, 2, 3, 4, 5 – квадрати. Периметр квадрата 1 дорівнює 12 см. Знайдіть периметр квадрата 5.
|
7б
|
Завдання І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики
для учнів 7 класу
1.
|
Який день тижня був учора, якщо четвер був за чотири дні до післязавтра?
|
7б
|
2.
|
Розв’язати рівняння: |14 - |2x+3||=5.
|
7б
|
3.
|
Василь задумав три різні ненульові цифри. Петро записав всі дев'ять можливих двозначних чисел, у десятковому записі яких використовувалися тільки ці цифри (з повторенням). Сума записаних чисел дорівнює 231. Знайдіть цифри, задумані Василем.
|
7б
|
4.
|
5. Знайдіть, скільки відсотків значення виразу
|
7б
|
6.
|
З яких розгорток можна скласти кубик, у якого сума очок на кожних двох протилежних сторонах буде дорівнювати 7?
|
7б
|
Завдання І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики
для учнів 8 класу
1.
|
Мені зараз вдвічі більше років, ніж було Вам тоді, коли мені було стільки ж років, скільки Вам зараз. Нам обом разом 70 років. Скільки мені років?
|
7б
|
2.
|
Довести, що вираз
|
7б
|
3.
|
Коли автомобіль проїхав частину шляху від А до В, виявилось, що він проїхав стільки кілометрів, скільки хвилин йому прийдеться їхати частину шляху, що залишилась. Але, коли він проїхав і цю частину шляху, то виявилося, що знову він проїхав стільки кілометрів, скільки хвилин він витратив на першу частину шляху. Скільки кілометрів за годину проїжджав автомобіль?
|
7б
|
4.
|
Довести, що сума
|
7б
|
5.
|
ABCD - квадрат, AD = ВК = СК. Знайдіть кут AКD.
|
7б
|
Завдання І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики
для учнів 9 класу
1.
|
Якщо день народження учня помножити на 12, а номер місяця на 31, то сума отриманих добутків дорівнює 170. Коли народився учень?
|
7б
|
2.
|
Побудувати графік функції
|
7б
|
3.
|
На автомобілі нові шини. Шина на задньому колесі витримує пробіг 16000 км , а на передньому – 24000 км. Який максимальний шлях можна проїхати на цих шинах?
|
7б
|
4.
|
Ціна квитка на стадіон була 200 грн. Після зниження цін на квитки, кількість глядачів на стадіоні збільшилася на 50%, а виручка з проданих квитків збільшилася на 14%. Скільки став коштувати квиток на стадіон після зниження ціни?
|
7б
|
5.
|
Дано трикутник АВС зі сторонами
|
7б
|
для учнів 10 класу
Знайти всі натуральні числа , що задовольняють рівнянню
874х = ***92 (Праворуч стоїть п'ятицифрове число).
|
7б
| |
2.
|
На шаховій дошці розміром 100х100 розміщено 800 фігурок виду
|
7б
|
3.
|
Довести, що якщо 4х + 3у ділиться на 5, то і 2х – у також ділиться на 5.
|
7б
|
4.
|
В трапеції ABCD з бічними сторонами AB = 9 і CD = 5 бісектриса кута D перетинає бісектриси кутів A і C в точках M і N відповідно, а бісектриса кута B перетинає ті ж бісектриси в точках L та K, причому точка K лежить на основі AD.
В якому відношенні пряма LN ділить сторону АВ, а пряма MК - сторону СВ?
|
7б
|
5.
|
Побудувати графік функції
|
7б
|
Завдання І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики
для учнів 11 класу
Обчислити значення виразу
|
7б
| |
2.
|
А і В продавали воли. Одержали вони при цьому за кожного вола стільки карбованців, скільки було всього волів. Бажаючи поділити одержані гроші порівну, вони брали по черзі по 10 крб. з одержаної суми. А одержав лишніх 10 крб. і для компенсації приєднав до решти свій гаманець. Скільки коштував гаманець?
|
7б
|
3.
|
Ванна має 4 крани. Якщо відкрити їх усі, то вона наповниться за 4 год. 1-й, 2-й і 3-й крани наповнюють її за 5 год, 2-й, 3-й і 4-й – за 6 год. За який час наповниться ванна, якщо відкрити 1-й і 4-й крани?
|
7б
|
4.
|
Побудуйте графік:
|
7б
|
5.
|
У трикутнику АВС точка О є точкою перетину медіан АР і ВQ. Знайдіть площу трикутника ОРQ, якщо площа трикутника АВС дорівнює S.
|
7б
|
7
|
Повне правильне розв’язання завдання
|
6
|
Повне правильне розв’язання. Є недоліки, які в цілому не впливають на розв’язання
|
5
|
Розв’язання в цілому вірне. Однак воно містить ряд помилок, або не розглянуті окремі випадки. Але воно може стати правильним після невеликих виправлень або доповнень
|
4
|
Правильно розглянуто один з істотних випадків, вірно проведене дослідження або пояснення, частково розв’язане завдання
|
3
|
Доведені допоміжні твердження, вірно розпочато розв’язування
|
2
|
Розглянуто окремі важливі елементи розв’язання, або почато розв’язування завдання з подальшим невірним розв’язком
|
1
|
Розв’язуване завдання виконано з грубими помилками, які призвели до неправильного результату або присутня лише ідея розв’язку
|
0
|
Початок виконання завдання неправильний або до виконання завдання не приступав
|
Немає коментарів:
Дописати коментар