Методична скарбничка

Використання в роботі онлайн-інструментів для організації цікавих практичних робіт:
Кросенс-

сучасна головоломка для активізації пізнавальної діяльності школярів  https://drive.google.com/drive/my-drive

Хмарки слів-
це візуальне відтворення списку слів, категорій, міток чи ярликів на єдиному спільному зображенні.
Word Art – багатофункціональний англомовний сервіс для створення хмар слів https://drive.google.com/drive/my-drive

Генератори - помічники вчителя

Створюємо пазли

2019-2020 н.р.
Завдання І етапу Всеукраїнської  учнівської олімпіади з математики
 для учнів 6 класу

1.        Відновіть ребус КОКА+ КОЛА = ВОДА (однаковим буквам відповідають однакові цифри, різним буквам - різні цифри).
2.      

Натуральні числа від 1 до 12 розміщені на вершинах фігури, зображеної на малюнку таким чином, що суми довільних чотирьох чисел, розміщених на одній прямій, є однаковими. Де знаходиться число 7?
















3.      
На алеї від будинку до озера росте 17 дерев. Юрко, ідучи з дому до озера, відмітив крейдою перше дерево, а потім кожне друге дерево. На зворотному шляху до будинку він знову відмітив перше дерево (від озера), а потім кожне третє дерево. Скільки дерев залишилось невідміченими?

4.      
Чи ділиться на 6 число 102017+2016? Відповідь обґрунтуйте
5.      
Фігури 1, 2, 3, 4, 5 – квадрати. Периметр квадрата 1 дорівнює 12 см.  Знайдіть периметр квадрата 5.

1
1

3




5

2


4












 Завдання І етапу Всеукраїнської  учнівської олімпіади з математики
 для учнів 7 класу

1.      
 Який день тижня був учора, якщо четвер був за чотири дні до післязавтра?

2.      
Розв’язати рівняння:  |14 - |2x+3||=5.

3.      
Василь задумав три різні ненульові цифри. Петро записав всі дев'ять можливих двозначних чисел, у десятковому записі яких використовувалися тільки ці цифри (з повторенням). Сума записаних чисел дорівнює 231. Знайдіть цифри, задумані Василем.
4.      
5.     Знайдіть, скільки відсотків значення виразу   становить від значення виразу

6.      
З яких  розгорток  можна скласти  кубик, у якого сума очок на кожних двох протилежних сторонах буде дорівнювати 7?  







 Завдання І етапу Всеукраїнської  учнівської олімпіади з математики
 для учнів 8 класу

1.      
Мені зараз вдвічі більше років, ніж було Вам тоді, коли мені було стільки ж років, скільки Вам зараз. Нам обом разом 70 років. Скільки мені років?

2.      
Довести, що вираз  набуває додатних значень при всіх значеннях х.

3.      
Коли автомобіль проїхав частину шляху від А до В, виявилось, що він проїхав стільки кілометрів, скільки хвилин  йому прийдеться їхати частину шляху, що залишилась. Але, коли він проїхав і цю частину шляху, то виявилося, що знову він проїхав стільки кілометрів, скільки хвилин він витратив на першу частину шляху. Скільки кілометрів за годину проїжджав автомобіль?

4.      
Довести, що сума    ділиться на 120.

5.      
 ABCD - квадрат, AD = ВК = СК. Знайдіть кут AКD.

 Завдання І етапу Всеукраїнської  учнівської олімпіади з математики
 для учнів 9 класу

1.      
Якщо день народження учня помножити на 12, а номер місяця на 31, то сума отриманих добутків дорівнює 170. Коли народився учень?

2.      
Побудувати графік функції  .

3.      
На автомобілі нові шини. Шина на задньому колесі витримує пробіг 16000 км , а на передньому – 24000 км. Який максимальний шлях можна проїхати на цих шинах?

4.      
 Ціна квитка на стадіон була 200 грн. Після зниження цін на квитки, кількість глядачів на стадіоні збільшилася на 50%, а виручка з проданих квитків збільшилася на 14%. Скільки став коштувати квиток на стадіон після зниження ціни?
5.      
Дано трикутник АВС зі сторонами  Провели бісектриси зовнішніх кутів при вершинах А та С і з вершини В на них опустили перпендикуляри ВМ і BN. Знайти довжину відрізка MN.



  Завдання І етапу Всеукраїнської  учнівської олімпіади з математики
 для учнів 10 класу

Знайти всі натуральні числа , що задовольняють рівнянню
874х = ***92 (Праворуч стоїть п'ятицифрове число). 

2.      
 На шаховій дошці розміром 100х100 розміщено 800 фігурок виду
Кожна така фігурка накриває рівно 4 клітинки дошки і жодна фігурка не накриває одну і ту ж клітинку двічі. Довести, що на дошку можна покласти ще одну так фігурку, щоб вона накрила 4 вільні клітинки.

3.      
 Довести, що якщо 4х + 3у ділиться на 5, то і 2х – у також ділиться на 5.

4.      
В трапеції ABCD з бічними сторонами AB = 9 і CD = 5 бісектриса кута D перетинає бісектриси кутів A і C в точках M і N відповідно, а бісектриса кута B перетинає ті ж бісектриси в точках L та K, причому точка K лежить на основі AD.
В якому відношенні пряма LN ділить сторону АВ, а пряма MК - сторону СВ?

5.      
Побудувати графік функції  .



Завдання І етапу Всеукраїнської  учнівської олімпіади з математики
 для учнів 11 класу

Обчислити значення виразу . Відповідь округлити до цілих.


2.      
А і В продавали воли. Одержали вони при цьому за кожного вола стільки карбованців, скільки було всього волів. Бажаючи поділити одержані гроші порівну, вони брали по черзі по 10 крб. з одержаної суми. А одержав лишніх 10 крб. і для компенсації приєднав до решти свій гаманець. Скільки коштував гаманець?

3.      
Ванна має 4 крани. Якщо відкрити їх усі, то вона наповниться за 4 год. 1-й, 2-й і 3-й крани наповнюють її за 5 год,  2-й,  3-й  і 4-й – за 6 год. За який час наповниться ванна, якщо відкрити 1-й  і 4-й крани?
4.      
Побудуйте графік:

5.      
У трикутнику АВС точка  О є точкою перетину медіан АР і ВQ. Знайдіть площу трикутника ОРQ, якщо площа трикутника АВС дорівнює S.
Орієнтовні критерії оцінювання олімпіадної  роботи

 
7
Повне правильне розв’язання завдання
Повне правильне розв’язання. Є недоліки, які в цілому не впливають на розв’язання
Розв’язання в цілому вірне. Однак воно містить ряд помилок, або не розглянуті окремі випадки. Але воно може стати правильним після невеликих виправлень або доповнень
Правильно розглянуто один з істотних випадків, вірно проведене дослідження або пояснення, частково розв’язане завдання
3
Доведені допоміжні твердження, вірно розпочато розв’язування
2
Розглянуто окремі важливі елементи розв’язання, або почато розв’язування завдання з подальшим невірним розв’язком
1
Розв’язуване  завдання  виконано з грубими помилками, які призвели до неправильного результату або присутня лише ідея розв’язку
0
Початок виконання завдання неправильний або до виконання завдання не приступав



Немає коментарів:

Дописати коментар